Bayramınız Kutlu Olsun


Yoktur öyle anlatılası bayram anılarım filan. Biz küçükken bayramlar öyle çok da matah günler değildi. Aile büyükleri pek cimri, bayram harçlığı filan kim kaybetmiş ki biz bulalım. Babam verirdi arada ama bize değil, kuzenlerime. Onların durumu iyi değil diye sadece onlara veriyorum derdi. Hakkını yemeyeyim, hayatımda bir kez bayram harçlığı almıştım, onu da rahmetli amcam vermişti.

Bayram demek ekstra yorulmak demekti. Sürekli gelen giden, pek tanımadığı için acaip sorular soran bir dolu insan vs. Ders çalışmaktan nefret ettiğim halde bayram günü çalışasım gelirdi işten kaytarmak için. 

Şimdi de bayram çok çekici gelmiyor çünkü bayram sabahı gözyaşları ile başlayacak biliyorum. Yakın zamanda kaybettiğimiz amcam için ağlayacak herkes. Ben ağlayamam, ağlamak kabiliyet gerektirir ama bende o kabiliyet yok. Bu bayram üzerimizde kara bulutlar ile bayramlaşıyor gibi yapacağız. Gözgöze gelmemek için sağa sola bakınacağız. Eski bayramların tek güzel yanını, amcamın varlığını konuşacağız bol bol. Kıymetimi bilmediğimiz o günleri anacağız.

Yarın bu sahte bayramı kutlamak için gidiyorum memlekete. Şimdiden yanıma birsürü bozuk para aldım, harçlık dağıtacağım çocuklara. Mutlu olun diyeceğim, bu yaşınızda mutlu olun. Hayat sizi kaygılandırmıyorken, kendi adınıza kararlar almak zorunda değilken, sevdiklerinizle geçirebildiğiniz her anın tadını çıkarın.

Size de sevdiklerinizle mutlu bayramlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder