Serüven



Hayatımdan, kitaplardan, fimlerden ve müzikten bahsetmişim. Hemde tam bana yakışır sırayla. Şimdi halkayı tekrar başa sarma, yani hayattımdan bahsetme zamanı.

Beni tanıyan insanlar genelde hayatımdan hiç bahsetmediğimi bilir. Sanırım bunda insanlara karşı kendini zayıf göstermeme çabam var. Çünkü ne kadar inkar edersem edeyim içimde bir yerlerde bir eziklik psikolojisi var.

Nefret ediyorum zayıf insanlardan. Zayıf derken bunu psikolojik olarak ele alıyorum (Tamam kilo olarak da düşünün, onlardan da nefret ediyorum işte :P )

Böyle her şeyi dert edinen, çıt kırıldım, naif, sürekli ağlayacakmış gibi duran, kendi başına yaşayamayan bağımlı kadınlar hasta etmiştir hep beni. Nefes almak için bile birilerinin varlığına ihtiyaç duyarlar. Alışverişlerini yapmaktan, bir yerlere gitmekten, devlet dairesindeki en basit işini bile görmekten acizdirler.

Ben istesem de zayıf olamam, yapamıyorum. Denedim, üstünde çalıştım, psikolojim bozuldu yaa. Hayat stratejim kimseye mecbur olmamak üzerine kurulu bir kere. Biri bana ufacık bir iyilik yapsa karşılığını fazlasıyla vermeye çalışırım. Kimseyi kırmamak için özen gösteririm (bu konuda pek başarılı değilim ama çalışıyorum işte), kimseden maddi birşey beklemem ama elimden geldiğince herkese destek olmaya çalışırım. Özellikle kıymet verdiğim insanlara karşı fedakarlığı o kadar abartıyorum ki bir gün aniden kullanılmaya başlandığımı anlıyorum. İşte o zaman kafamdan aşağı dökülen suları hayal edebilirsiniz.

Son iki yıldır da kullanıldığım bir durumdayım. Kullanılıyor ama hep haksız çıkıyorum. Sesimi ne zaman çıkartmak istesem, hop bir bakmışım suçlu olmuşum. Ama bırakamıyorum da, elimden gelmiyor. Aslında her geçen gün daha fazla soğuduğumu hissediyorum. Eskiden mükemmel görünen insan gün geçtikçe o kadar küçülüyor ki gözümde.

Her sevgi bitiyor bir biçimde neticede. Biterken hepsi de acıtıyor. Benim sevgim henüz bitmedi ve eminim tek güzel sözüyle, gönül alışıyla yüreğim yeniden ve yeniden ondan yana atmaya başlayacak ama..

İşte yine yutkunuyor ve sizi bir şarkı ile başbaşa bırakıyorum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder