İnsanların Hayatlarına Karışma



İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
İnsanların Hayatlarına Karışma
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



İnsanların Hayatlarına Karışma

Son 2 gündür kendimle konuşmalarımın tek sonucu.

7 yorum:

  1. Sena lütfen böyle yapma!böyle yapınca daha çok üzülüyorum.postu yayımladığım için pişman olmak istemiyorum.Sen son derece iyi niyetle hareket ettin ve netice güzel olsaydı hem sen hem ben ne kadar mutlu olacaktık.bu şekilde bak olaya. Hem direnmeme yardım etmen için yeni birilerini bulman lazım belki?lütfen ...

    YanıtlaSil
  2. hem gelebilirsen msn e gel konuşalım!

    YanıtlaSil
  3. GÜZEL MESAJ..AMA YURDUM İNSANI MERAKTAN ÖLÜVERİR BİLİRSİN :)

    YanıtlaSil
  4. bad-ı saba ile aranızdaki bilmediğim bir konuda ahkam kesmek istemiyorum ama her ne yaptıysan eminim iyilik yapmaya çalışırken olmuştur. Ve mutlaka karşındaki bunun farkına varacaktır..

    YanıtlaSil
  5. Sen hep karış senacım, her insan keşke senin gibi karışsa. Tarif bu sefer tutmasa bile kim bilir gelecek sefere tutar.

    YanıtlaSil
  6. her ne kadar yaptığım ufak bir aracılık da olsa, sonucunda bad-ı saba'nın böyle üzüldüğünü görmek beni çok rahatsız etti.

    YanıtlaSil
  7. Sena atlattım bak!lütfen! pişman oldum iç sesimi yayımladığıma sen bu şekilde düşündüğün için.tamamen rahatlamak amaçlı bir yazıydı. lütfen sen bana gene bişeyler düşün benim kanım gene harekete geçsin heyacan dolayım. hava gene güzel olsun gene izmire davet et ben de olur diyeyim brlikte gelelim diye sana söz vereyim olur mu?lütfen düşünme sakın öle şeyler.

    YanıtlaSil