Dilemişim olmuş, Ne mutlu bana..

05 Temmuz 2010 tarihinde Bekarın Evi konulu bir yazı yazmışım blogda. Bugün şöyle bir bakınırken orada bir paragraf dikkatimi çekti, neler istemişim, hangileri gerçekleşmiş diye bakalım istedim.


Kırmızı yazılanlar o günkü düşüncelerim, beyaz olanlar yorumlarım.


Şöyle diyorum, çift kişilik ekstra ortopedik yatağımda bir güzelim olsa arada. Oldu valla :)
Yastığımıza dökülen saçlarını toplasam keyifle,  yastığımıza daha çok benim saçlarım dökülüyor, o yüzden pek keyifle toplamıyorum ama bu da gerçekleşmiş :)
saçma filmleri onun dizinde yatarken izlesem, onun sevdiği filmler beni sarmıyo benimkiler onu, ama ses çıkarmıyoruz birbirimize. ya Casablanca'da sevilmez mi bitanem ama. Neyse bu da olmuş, onun dizinde uzanıp bir sürü film izledim şimdiden :)
arada sırada yemekleri o yapsa, iğrençde olsa yemek zorunda hissetsem. pazar kahvaltımıza pişi yaptı mesela, çok severek yedim :)
Ortak tanıdıklarımız olmasa, sadece kendimizden konuşsak, evet cidden hiç ortak tanışımız yok ama yakında birbirimizin şeceresini çıkarabilecek seviyeye ulaşacağız :)
 o anlatırken ben uyuyakalsam, öperek uyandırıp yatağımıza çağırsa..  o anlatırken uyuyakalırsam beni yatağa filan çağırmaz öldürüüür. şaka bir yana birtanemi dinlemek öyle keyifli ki uyuyamam herhalde :)
Sonra kaçırsa uykumu, sabaha kadar konuşsak (!) buraya sırıtan bir surat koymam lazım. uyku da ne ki yanımda sevgilim varken :)

Olmayacağını bile bile kurduğum hayaller tek mutluluk kaynağım. Çok ümitsizmişim o zamanlar demek ki. Oysa olabiliyormuş, ben yaptım, oldu :)

Uykucu ve tembel karakterimi ayaklar altında ezmeye hazırım hayalimdeki O'nun için. kendi işlerimde hala tembelim ama birtanemin geyşasıyım. ne demişler kadın dediğin... neyse siz anladınız onu :)
Ama kim ulaşabilmiş bu hayale ki ben ulaşabileyim. Çaba harcayınca oluyormuş ama şans da önemli tabi, tüm yalnız blogdaşlarım için 2011 yılında güzel bir ilişki diliyorum Allahtan :) Siz de mutlu olun kuzularım, mutlu edin sevdiklerinizi.

6 yorum:

  1. Ne mutlu sana:) Ben de büyük konuşmuştum ama başıma gelmiş. İyi ki de gelmiş:)

    YanıtlaSil
  2. Aşık bir kadın böyle oluyor işte. Üstelik kendine saklamıyor, başkaları için de diliyor aynı mutluluğu.

    Yeni yılda mutluluğun katlanarak artsın Sena..

    YanıtlaSil
  3. @kremkaramel, iyi ki dilemişim.. iyi ki büyük konuşmuşuz..
    The King, ah şu aşk, şu tattığım mutluluk toplum tarafından kabul edilen bir durum olsaydı cümle alem benim mutluluğumdan haberdar olurdu şimdiye kadar. Oysa biz sevinçlerimizi de hüzünlerimizi de belirli bir çevrede yaşamak durumundayız. Acaba bu kısıtlanmışlık mı duygularımızı daha yoğun yaşamımızı sağlıyor diye düşünmeden de edemiyorum aslında.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle aynı fikirdeyim, mutlaka etkisi oluyordur Sena. Benim en büyük ikilemlerimden biridir. Sevdiğinin elini tutamadan, ailene tanıştıramadan, göğsünü gere gere dolaşamadan bir paylaşım yaşamak ağır geliyor insana. Yeri geliyor tıkanmalar yaşıyorsun. Öte yandan küçük mutluluklar, gizli sevinçler babaşka hazlar verebiliyor.

    YanıtlaSil
  5. 2011 yılında da tüm dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum..
    Şimdiden mutlu yıllar..

    YanıtlaSil