Eşcinselliğin seksten ibaret algılanması


Ciddi konularda yazmama kararım vardı ama nedense üzerime üzerime geliyor hayat, bende paylaşmak istiyorum.
Sanırım heteroseksüellerin eşcinseller hakkında sadece cinsellik üzerine düşünmelerinde hak var. Kısıtlı eşcinsel toplumunda aşk bir rüyadan ibaret, kalanı seks imiş.
Bir müddettir sadece lezbiyenlere hitap eden, hatta üye alırken kameralı görüntü alan bir web sitesine üyeyim. Açıkcası bu uygulamalarından dolayı çok müteşekkir olmuştum. Lakin sitede kiminle muhabbet etmeye başlasam niyetlerini bel altı bulup daralıyorum. İnsanların sitede bulunma amaçlarının sevişecek partner aramak olduğunu farkettim. Cinsel tatmin ihtiyacı hissetmelerinde bir yanlış görmüyorum ama seksin bir ilişkinin sebebi değil sonucu olması gerektiğini düşünüyorum.  
Aynı yorumu bir kaç kişiden daha aldıktan sonra, evet dedim bu düşünceler önyargı değil, gerçekler. Aşkı kutsalı gören eşcinseller azınlıkta.

1 yorum:

  1. bu blog çok hoşuma gitti..bu konuda yazdığın birkaç blog daha okudum ve sana sonuna kadar katıldığımı söylemek istiyorum artık dayanamayıp..aşk işin içine girdiği zaman her şey çok daha masum ve yaşanılası gerçekten.dediğin gibi lezbiyenliği bu kalıba sokanlar,kesinlikle bunu birebir yaşayanlar aslında..ya yaşadıkları şeyin tanımından bihaberler ya da bunu kendi fantazilerini gerçekleştirmek için bir araç alarak kullanıyorlar..birkaç gündür portia&ellen takılıyor gözüme(:p)aralarındaki sevgi ve bağlılık anında hissediliyor..onlar hayat arkadaşı olmuş;ilk etapta cinsellik değil hissedilen..biz (türk toplumu) bu tarz şeyleri fazlasıyla yozlaştırmayı çok iyi başarıyoruz gerçekten..kaldı ki lezbiyen ilişkiler legal ve etik hale gelecek burada!!! ütopik birşey olur değil mi?!

    YanıtlaSil