The L Word

Siz hiç lezbiyenlerin dünyasını merak ettiniz mi? Ben ettim. Araştırırken karşıma The L World çıktı. Anam dizisini bilem yapmışlar, hemde 6 sezon. Açıkcası oldukça feminen lezbiyenlerin dostluk, ilişki ve hayatlarını anlatan ilginç ve sürükleyici bir yapım L World. İlk izlediğimde neredeyse hiç uyumadan işe geliyor, kalan bölümleride iş yerinde izlemeye devam ediyordum :P

Dizideki favori karakterim Bette. Bette ve Tina bir çift olarak başlıyor ve öyle bitiyor, 7 yıldır devam eden güzel bir ilişkileri var. Fakat sonra aldatmalar, başka ilişkiler, araya giren farklı arzular filan derken uzunca bir süre ayrı kalıyorlar. Fakat onlar birbirlerine aitler ve tekrar birleşiyorlar.

Bette karakterini canlandıran oyuncu Jennifer Beals. Ah ölürüm sana Bette! :)) Gerçi beni kızdırdığın zamanlar çok oldu ama yine de muhteşemsin yavrum..

Tina, bebeğim, Laurel Holloman tarafından canlandırılıyor. Laurel'i The Incredibly True Adventures of Two Girls in Love filminden belki hatırlarsınız. Gerçi hatırlayamayabilirsiniz çünkü o filmde o kadar küççük ki. Aradan sanki asır geçmiş. Tabi Laurel arada 1 çocuk doğurmuş, ikincisinide 2. sezonda doğuruyor zaten.

Jenny Shecter, iğrençsin kızım. Her ne kadar izlediğim 10 lezbiyen filminin 3ünde oynamış olsan da sevmiyorum işte seni. Eskiden sevdiğim filmleri bile L World de seni gördükten sonra sevmez oldum. Manyaksın kıızm sen. Dizide ölmeseydin ben gelip öldürecektim, ellerine sağlık Nikki.
Neyse işte Jenny karakterinide oldukça başarılı, kendinden iğrendirebilecek şekilde Mia Kirshner canlandırıyor. Onunda hayranları var afterellen.com da gördüğüm kadarıyla. İşte psikopatlık böle bişey.

Alice, sevimli, sıcak, sevgi dolu ve sevilmeye muhtaç Alice.. Dizinin en ilginç yönü, bu lezbiyen dizisindeki oyunculardan sadece Alice karakterini canlandıran Leisha Hailey gerçekten lezbiyen. Aslında o da dizide biseksüel.

Shane, çapkın kız. Kadınları kendine çeken ve sadece sex için yaşayan ama zamanla karakteri değişip salak jenny'ye sevgi duyan ( bu sebepten shanede gıcığım taam mı). Shane karakterini Katherine Moenning oynuyor.

Ana karakter olarak bir de Kit'i ekleyebiliriz. Bette'in üvey ablası olur kendisi. Ve bu rol içinde ünlü isim Pam Grier seçilmiş. Dizideki tek heteroseksüel bayan.

Aslında Helena, Jodi, Max, Papi, Tasha gibi karakterlerden de bahsetmek isterdim ama onlarıda izlerseniz siz tanırsınız. (Aslında Jodi senden bahsetmezdim kızım, sevmiyorum seni, iticisin işte. Sağır olduğun için değil, gıcık olduğun için iticisin.)

Velhasıl izlemek isteyenler için burayı önerebilirim. Entelim ekşiye bakmadan dizi mizi takip etmem diyorsanız ahanda size ekşi linki burda. IMBD ne diyor bu dizi hakkında derseniz buraya tıklayıverin bi zahmet.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder