Sıkıl Sıkıl Nereye Kadar?

Evet, yine oldukça sıkıcı bir cumartesi yaşamaktayız. Ekşide açılmıyor. Esasında her sabah (kimilerine göre öğlen) işe geldiğimde şöyle bir göz attığım siteler var. itiraf.com ile başlar, facebook, gmail, nethaber ve ekşiyle bitiririm. Sonra elimden geldiğince işe konsantre olmaya çalışırım ama bugün ekşi de yok işde.

Sabah yine telefonlarımın onbininci kez çalmasından sonra kendimi yataktan sürükleyecek güç bulabildim. Geç kaldığım için bulduğum ilk kıyafetleri üzerime geçirirken zayıflamama belki yardım eder diye 3-5 kurukayısı attım ağzıma. Geceden biriktirdiğim, esasında bir haftadır mutfağı kokutmakta olan 30kg ağırlığındaki çöplerimi de sırtlayarak kapıdan çıktım ki o da ne.. Asansör gelmiyor.. Cık, basıyom yok, kapıyı yumrukluyorum yok. Kallavi bir iç geçirme ile (sinir oluyrum size apartmanın piçleri) merdivenlere talim. Ha ben büyütüyorum ama hepi topu 3. katta oturuyorum. Ama o çöp poşeti ile inmek belimi büktü anacım.

Velhasıl bir şekilde hedefe ulaştım, çöp kutusuna basketimi tüm gücümle attım. Birden ne göreyim, sitenin bahçesinde bir çeşit etkinlik hazırlığı var, sandalyeler, masalar, ses sistemleri. Ulen bu gece iki gariban daha evlilik eşiğinden adımlarını atıp uçurumdan aşağı yuvarlanacaklar.. Vah vahlarımı içimde tutmaya çalışarak atladım arabaya. Arabanın içinide pislik götürüyor bu arada. Paraya kıyamıyorum yoksa yıkatacam. Bide kızgınım eşşeoğluna. Dün benzin lambası yandı diye benzinliğe girdim, hadi dedim depoyu doldurtayım da rahat edeyim. Manyak depo dolmak bilmedi. 220tl benzin alınır mı bu zamanda. Millet o parayla 3 kişilik aile bakıyor ben bir arabanın deposunu ancak dolduruyorum. Ha bu devirde hala benzinli araba kullanılır mı derseniz, para yetmedi tüp taktıracak. Arabayı lükse kaçırdık, tüpü ilerleyen zamanlarda monte ettireceğiz herhalde..

Velhasıl, işteyim. Sıkılıyorum, yapacak bir şey yok. Dizi filan izleyecem ama elemanlar sinir ediyo o zaman. Bide şimdi The L World izliyorum bilmem kaç milyonuncu kez, sahneleri ezbere geçiyorum o derece. Tabi değişik geliyo onlara, hönk oluverecekler diye çaktırmadan izlemeye çalışıyorum..

Ah bi eylül gelsin, takip ettiğim gavur dizilerinin sayısı limitsize yakın. O zaman sıkılmak diye birşey de yok.

Neyse, temizleteyim bari şu eşşoğlu arabayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder