İğrenç Espri Kapasitesi



Allahım sinir oluyorum böyle kişilere. Bu kadar geri zekalı espri yapılır mı kardeşim? Bu mudur senin zeka kapasiten. Biz bunları ilkokula başlamadan önce bırakmıştık.

Evet diyaloğu pardon monoloğu yazıyorum. X firmasının yetkilisi Deniz bey aranarak ödemenin hazır olduğu söylenecektir. Karşı taraf telefonu açar ve bizim süper komik şahıs esprisini patlatır:

"-Merhaba Deniz bey ben göl."

Lan manyak, adama dünya kadar borcun var, kendini satsan ödeyemezsin. Bu kadar salak bir espri ile kendini komik mi zannettin.

Aynı şahsın buna çok benzer bir espri çalışması daha:

Y firmasından aranır, ama arayanı tanıyamamıştır beyimiz. Oysa konuşan o olmasına rağmen hepimiz kimin aradığını anlamış ve kıçımızı kurtaracak bir cümle söylemesini beklemekteyizdir. Karşı taraf sesinin tanınmadığını anlayarak;

- "Ben Ali Veli Ahmet Subaşı" der.
Bizim salak espritüel kişilik hala kim olduğunu anlayamamıştır ama espri yapmadan duramaz:
- "Suyun başını iyi tutuyonuz mu bari abi!" Bunun üzerine kafa göz dalmak istedim ben ama zor tuttum kendimi. Ki bizim espritüel kişilik hala kimle konuştuğunun farkında değildi.. Ayılması beş dakika aldı sanırım ama hala aynı espriyi tekrar ediyordu adama. Ben o sırada kalınca bir halat aramak için odadan ayrıldım. Lakin bulamadım. Bulsam onun mu boğazından geçirecektim kendimin mi bilmiyorum.

Yüksek müsadenizle şimdi fare zehri araştırmasına gidiyorum. Dönmezsem adresime yoğurt gönderiverin belki yanlışlıkla parmağımı yalamışımdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder